Subject: Fwd: FW: Rapla-Kuusiku kergliiklustee projekt
From: Gert Küling <[email-masked]>
To: [email-masked], [email-masked], [email-masked]
Date: Thu, 9 Mar 2023 15:44:04 +0200

Tere Taas!

Vabandan, joonised jäid maha, nüüd on lisatud.

Parimate soovidega!
Gert Küling

---------- Forwarded message ---------
Saatja: Gert Küling <[email-masked]>
Date: N, 9. märts 2023 kell 15:38
Subject: Fwd: FW: Rapla-Kuusiku kergliiklustee projekt
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <
[email-masked]>

Tere!

Olen Rapla vallavalitsuse poolne projektijuht riigitee 28 Rapla-Märjamaa
äärde 0,35-3,96 vasakule küljele kergliiklustee planeerimise ja rajamise
juures, mille osas on Transpordiamet ja Rapla vald sõlminud koostöölepingu.
Kergtee hakkab kuuluma vallale ja kõik maakasutusõigused tuleb vallal
sõlmida.
Küsimuse on tekitanud see, et kergtee vahele jääb Rail Baltica Parila
raudteeviadukt, mille osas valla poolt tellitud kergtee projekt jätab
justkui lõigu vahele. Küll aga ulatub kergtee mõlemast viadukti planeeringu
ala otsast viadukti otstega kokku nii, et kergtee rajamiseks tuleb kasutada
juba riigi omandisse kitsendatud eramaa katastriüksusi, mille nimekiri on
leitav allpool. Lisatud on projekti asendiplaanid RB lõikude kohta.
Palun kommenteerida, kelle kasuks on nimetatud maaüksuste kasuks
kitsendused seatud ja kellega vald peab maa kasutusõigused sõlmima.
Kas Maaamet, MKM, Transpordiamet?
Transpordiamet soovib antud kergliiklustee ehitushanke korraldada käesoleva
aasta aprillikuus, see tähendab et antud küsimus on äärmiselt
kiireloomuline.

Kinnistusraamatu andmed:

A: 66902:001:0022 Kase – eraomand – kitsendused puuduvad

B. 66801:001:1357 28 Rapla-Märjamaa tee L8 – eraomand KAHOS §9 kitsendus
Eesti Vabariigile

C. 66801:001:1330 28 Rapla-Märjamaa tee L9 – riigiomand Riigiomand jah

D. 66801:001:1701 28 Rapla-Märjamaa tee L10 – eraomand KAHOS kitsendus
Eesti Vabariigile

E. 66801:001:1702 Sauenurga – eraomand KAHOS §9 kitsendus Eesti Vabariigile

Võimalusel palun mind kokku viia asjakohaste ametnikega, kellega saan
operatiivset infot vahetada antud küsimuses.
Tänud!

Parimate soovidega!
Gert Küling
+372 57 41 44 30